keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Synttärivalmisteluja

Nyt on ollut ja tulee olemaan aika kiirus. Leanderin kaksvuotissynttärit juhlitaan tässä lähipäivinä ja miten sattuikin kaikenlaista touhua, puuhaa ja tekemistä muutenkin näille päiville. Mä olen kyllä muutenkin hyvä kehittämään stressin juhlista. Suunnittelen tekeväni ajoissa ja ottavani ihan rauhallisesti ja sit kuitenkin saan aikaiseksi kiireen ja paniikin. Noh, ehkä tästäkin synttärit saadaan aikaiseksi.

Osan leipomuksista tekee mun sisko, ettei mulla ole edes kovin paljon tekemistä sinänsä. Siivoamassa saa kyllä tässä huushollissa olla ihan jatkuvasti. Että sitä riittää, jollei mitään muuta.

Leanderin synttäreiden teemana on löyhästi Frozen. Ei sillä tavoin, että joka juttu on silkkaa Frozenia vaan lähinnä kakku ja jotain herkkuja Frozenin hengessä. Musta on kiva, jos on joku teemanpoikanen, jonka ympärille vähän mietiskellä tarjottavia ja koristeluja mutta aika vähäisiksi jää tällä kertaa.

En oo mitenkään kauheen taitava leipuri, yleensä onnistun tekemään vähän sinnepäin. Kai ne ihan syötäviä on ollut aina ja monesti mun sisko on kyllä auttanut ja tehnyt osan. Se tykkää tehdä ja on paljon taitavampi kuin minä. Kakustakaan en mitään kovin haastavaa edes yritä. Kyllä siitä varmasti ihan syötävä tulee, sehän riittää.

Nyt täytyy rientää taas eteenpäin. Synttäreistä sitten vielä lisää myöhemmin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti